xccz

mmmmonday

  May 14, 2007

Bitch.

Wiem, jestem głupia, ale ide do przodu. Nie porzuce tego czemu jestem wierna, i to w co wierze, bede robic i tak po swojemu.

Wszystko sie pierdoli.
Naprawde zaczyna mi brakować chęci życia..

0303_10003522927.gif
lol

hf

ssssssssunday

  May 6, 2007

New.
Się zaczyna. Od tygodnia zaczełam ćwiczyć, bo poczułam ze coś jest nie tak. Dziś postanowilam ze od jutra jade jeszcze z bonusową dietą. Postanowiłam się zmierzyć. Załamałam się. Nie zdawałam sobie sprawy ze w ten jeden rok az tyle mi przybyło. Jestem w stanie nie tykać jedzenia. Dawno nie byłam w takim szoku..

w biuscie przybyło mi 10 cm, ale dlatego bo pod biustem 15…
w pasie mam 12cm wiecej niż miałam, a w biodrach o 5. A wlasnie zaczelam sie zastanawiać czemu niemam juz mojej figury gruszkowatej, tylko wygladam jak kłoda. Ogromna porażka. Załamałam się.

Zrobie wszystko zeby chociaz wrocic do tego co było…

nastepne ważenie i mierzenie za 20 dni czyli dokładnie 26 maja. Mam nadzieje ze cos wskóram, bo jak nie, to całkowicie się załamie…