,jk

tttttttttuesday

  August 14, 2007


I nagle skończy się to wszystko w co wierzysz co kochasz zasypie śnieg
Dziki uniesie cię wiatr upuści cię nagle uderzysz ufałeś mu tak

Nie wierz nigdy nie w tych co ciągle udają i ciągle uśmiechają się nie
Wierz nigdy nie w to niebo które zawsze niebieskie jest

jestem rozwalona.

Dziś sobie stworzylam dwie osobowosci. Pierwsza kocha, i zrobi wszystko dla drugiego, i by drugie bylo szczesliwe. Niestety ta druga ciagle mysli jak jest zle, i powraca wieczorem. I znowu spedza cala noc na lzach, i rano spuchnietych oczach.

Juz niewiem co robic. Dawno nie czulam sie tak rozwalona..

gfhgt

mmmmonday

  August 13, 2007


chujowy dzień. zreszta od wczoraj dni zaczynaja sie robic chujowe.

mam juz dosc wszystkiego, dosc zycia, znowu lapie mnie jebany dol.

zycie znowu mi daje w dupe, i to ostro. w sumie czego moglam sie spodziewac, przeciez nikt nie jest w stanie mnie pokochac tak naprawde, zaakceptowac.

Chuj wszystko wzial, jestem juz wrakiem..