szansa

ty jestes prawdziwa „sexy gamer girls” i bardzo mnie obchodzisz
jestes moja jedyna szansa na normalne zycie
bez ciebie skoncze jak branicum albo taboolicious
jestes moja jedyna szansa na prawdziwe szczescie i normalne zycie
bo moje zycie jest bardzo nienormalne i bez ciebie nigdy normalne nie bedzie
bez ciebie jestem tylko karaluchem

„jestes mi potrzebna, bez ciebie nic nie ma sensu
wiem ze mamy slaby kontakt ale to dlatego ze nie zgodze sie na to
zeby twoj stary mial ze swoim zdaniem na moj temat racje
przyjade z portfelem wypchanym dolarami do slonta i zrobie na slontu wrazenie
i bede slonto zabierac do restauracji
i do kina i do zoo i do rzymu do paryza do londynu
moze do szkocji obczaic zamki i gory
nie wiem
poprostu wszystko od lat absolutnie wszystko jest po to zeby do tego doszlo
i nier jest tak ze ja czy ty dokonalismy jakis zlych wyborow
jest tak jak jest i jest dobrze
jest troche niewygodnie ale wszystko zmierza w dobrym kierunku
to niesamowicie malo prawdopodobne zebysmy kiedykolwiek zaznali biedy, slonto
i nie doszlismy do tego przypadkami tylko lzami, krwia i potem
hug”

ale bez ciebie nic nie ma sensu <:c

aniu
ty jestes najwazniejsza

jestem niczym
zostawiles mnie sama. to co zbudowalismy krwia potem i łzami, zamieniło sie w kolejne, ale powstałe nie na skutek pracy i dazenia do marzen, a na skutek cierpienia. bo postanowiles to wszystko wyrzucic. „bo to przeszlosc”. ja jestem juz dla ciebie przeszloscia. i stałam się nią jak już tu jestes, jak w koncu doszło do mety tej ciezkiej drogi. postanowiles dac to wszystko komuś innemu. a ja zostałam sama, wypłukana z jakiego kolwiek sensu.

 

kocham cię. nawet nie wyobrażaz sobie jak mi Cie brakuje.
no ale ty juz na starcie sobie mnie zastąpiłeś, nasze codziennie rozmowy – ich juz niema, teraz codziennie rozmawiasz z kims innym, a do mnie masz tylko o wszystko pretensje, męcze cie bo nie chce by to się tak skończyło. a ty odtrącasz, odpychasz mnie. wyrzucasz do śmieci. bo jestem dla ciebie już tylko śmieciem. oczywiscie ze nie czujesz mojego braku, nie tesknisz za mną, bo jak  miałbys tęsknić gdy wbiles sobie na moje miejsce kogos innego? za czym mialbys tesknic, skoro mnie sobie w pelni zastapiles?

nic już niema sensu.
mnie juz niema.

 

Jestem nic nie wartym gownem.

Przegralam z dziewczyna z internetu.

 

Szeregiem, pod ścianę. Do odstrzału.